Menu

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Manager Operations

“KWALITEIT VAN DIENSTVERLENING VERBETEREN DOOR UITVOERINGSORGANISATIE TE PROFESSIONALISEREN”

Standplaats Emmen

Area Reiniging  professionaliseert haar dagelijkse uitvoeringstaken en onderliggende bedrijfsvoering:

Area Reiniging ziet het als haar missie om klanten (bewoners, bedrijven en gemeenten) te helpen zoveel mogelijk waardevolle grondstoffen uit afval terug te winnen. Dit levert een schone, groene en prettige leefomgeving op voor de gemeenten Emmen, Hoogeveen, Coevorden en Oldambt. Dit bewerkstelligt Area door op een klantgerichte wijze de hoogste kwaliteit van operationele dienstverlening te realiseren. In dit kader heeft het Dagelijks Bestuur (DB) van Area behoefte aan een gedreven en daadkrachtige Manager Operations (40 uur).

Je bent de plezierige, herkenbare manager van het dagelijkse operationele proces. Je weet samen met je werkvoorbereiders  en planning de contracten met gemeenten om te zetten in uitvoeringsbestekken.  Daarnaast stuur je op de correcte afhandeling van de afval- inzameling van circa 3.000 bedrijfsklanten.

Je bewaakt dagelijks de kwaliteit en kosten  van de uitvoeringsorganisatie. Door jouw oprechte betrokkenheid bij en inlevingsvermogen in het werk van bij alle medewerkers van de afdeling operations ontstaat draagvlak en een gezamenlijk belang om de kwaliteit van de dienstverlening nog verder te verbeteren. Je bent de vertegenwoordiger van de afdeling Operations in het Dagelijks Bestuur. Samen wil je hardop kunnen zeggen: “Area is de beste van de hele ‘area’!”

Waar ben je als Manager Operations verantwoordelijk voor?

  • Budget- en resultaatverantwoordelijkheid van afdeling Operations (130 medewerkers);
  • Het direct aansturen van de 3 Teamleiders van de afdeling Operations,  hoofd Bedrijfsbureau en de Wagenparkbeheerder.
  • Het sturen op circa 250.000 uitvoeringsuren per jaar, door gezamenlijk met de werkvoorbereiding en planning te zorgen voor een effectieve en efficiënte inzet van deze uren.
  • Het realiseren van de doelstellingen van de afdeling Operations door in control te zijn van de uitvoering en continue alert te zijn op door te voeren verbeteringen;
  • Het adequaat en tijdig (laten) rapporteren op kpi’s en uitvoeringsresultaten en hier actief op (bij)sturen;
  • De kwaliteit van dienstverlening  zit in jouw DNA en je bewaakt te allen tijde het afgesproken klantproces;
  • Het doen van investeringsvoorstellen voor operationele procesverbeteringen en het zorgen voor een vlekkeloze implementatie ervan na groen licht;
  • Het zorgen voor het plan en de tijdshorizon ten aanzien van de vergroening van Area;
  • Het benutten en delen van jouw actuele kennis van branche- en algemene ontwikkelingen ten aanzien van duurzaamheid en efficiency.

Je mag van Area verwachten:

  • Een goed salaris, dat wordt betaald op de 20ste van de maand;
  • Een stimulerende werkomgeving om je verder te ontwikkelen;
  • Leuke collega’s die bezig zijn Drenthe en Oldambt duurzamer te maken;
  • Open en eerlijk met elkaar communiceren op een respectvolle manier.

Area biedt je een interessante uitdaging in een economisch gezond bedrijf met veel mogelijkheden tot een bijdrage aan de ontwikkeling van de organisatie. Naast een dynamische werkomgeving en informele bedrijfscultuur met uitdagende en complexe projecten biedt Area je een prettige werksfeer met een prima salaris en arbeidsvoorwaarden. Er is ruimschoots de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in een uitdagende werkomgeving. Voor aanstelling dient de persoon in kwestie een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overleggen.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met Wietse Hofstra (HR Manager Area) via 0591-571090 of via eenleukebaan@areareiniging.nl. Heb je vragen over de procedure en/of planning, neem dan contact op met Ulrik Rudolphy (Consultant Inextern) via 06-34489554 of ulrik@inextern.nl. Gelijk solliciteren? Upload dan je CV en motivatie via onderstaande button ‘Reageren’. De werving- en selectieprocedure wordt exclusief begeleid door Inextern Recruitment.

Planning procedure:

  • Reageren kan tot en met 5 april 2019;
  • 1e ronde gesprekken bij Inextern in Groningen: 8 t/m 12 april 2019;
  • 2e en 3e ronde gesprekken bij Area Reiniging in Emmen: 15 t/m 19 april 2019;
  • Tenslotte volgt een arbeidsvoorwaardelijk gesprek met de gekozen eindkandidaat, benoeming bij voorkeur voor 1 mei 2019;
  • Een (pre)assessment kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.