26 mrt Employer branding
EMPLOYER BRANDING
Om succesvol te zijn, heb je de juiste mensen nodig. Hoe trek je goede mensen aan? En vooral: hoe behoud je ze en hoe houd je ze gemotiveerd?
Mensen komen niet alleen af op een wervende campagne of advertentie. Laat staan dat je ze daarmee vasthoudt. De slag om het talent win je als organisatie alleen als je je laat zien en voelen als een aantrekkelijke werkgever. Met een goede uitstraling en een ‘waardevol aanbod’ (EVP). Bouwen aan een sterk werkgeversmerk begint binnenshuis. Met een sterke, gedeelde visie, doelstellingen, normen en waarden vergroot de organisatie haar aantrekkelijkheid voor huidige én toekomstige medewerkers. Dit scheelt tijd en geld in de werving en geeft een kwalitatief beter resultaat.
BEHOUD VAN TALENT
Al tijdens het wervingsproces begint het behouden van talent, van een goede ‘onboarding’ tot en met persoonlijke begeleiding en ontwikkeling op maat.
Inextern is specialist in van binnen naar buiten versterken van mensen en organisaties. Wij hebben kennis en ervaring in het verbinden van marketing & communicatie met personeel & organisatie en met strategie. Wij ondersteunen organisaties bij het verleggen van de koers en het doorvoeren van de bijbehorende veranderingen in processen en gedrag.
HET RESULTAAT:
- Meer passende sollicitanten
- Betere kandidaten aantrekken
- Effectievere ‘onboarding’
- Grotere interne trots, betrokkenheid en eigenaarschap
- Behoud van de nieuwe en huidige medewerkers
- Lagere (wervings- en vervangings-) kosten
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.